برای انجام آزمون کافیست هر سوال را بخوانید و نظر خودتون رو با انتخاب گزینه موافقم یا مخالفم اعلام کنید.
در انتها، نتایج آزمون به شما نمایش داده میشه.
لعنت بر شیطان که از حضرت آدم تا حالا باعث تمام گناهانی است که انسانها مرتکب می شوند.
ترجیح میدهم مایحتاج خانه را از یک بقالی که چندین سال است در محله کاسبی می کند تهیه کنم تا فروشگاه زنجیره ای تخفیف داری که تازه در محله ما شعبه زده است.
فکر میکنم انسانها فعلاً باید به استخراج نفت ادامه دهند. تا نسل های بعد هم خدا بزرگ است.
من طرفدار دو آتشه یک تیم ورزشی هستم
اگر شیطان ما را وسوسه میکند تا ما خطا کنیم، گناهش هم باید گردن خودش باشد نه ما.
تا وقتی میشود رایگان دانلود کرد، خریدن چرا؟
حق میدهم اگر انسانی را ببینم که از شدت بدبختی و بیچارگی شروع به کفر گفتن به خدا کند.
فکر میکنم اگر دین دیگری داشتم انسان بهتری بودم و بهتر زندگی میکردم.
اگر جایی کار فوری داشته باشم و جای پارک نباشد، دوبل پارک میکنم تا سریعتر کارم را انجام دهم.
نباید به پولی که برای سریعتر انجام شدن کارها در اداره ها پرداخت می شود اسم رشوه گذاشت. بلکه دستمزد زحمتی است که به آن کارمند پرداخت می شود تا کار آدم را سریعتر راه بیندازد.
آدم باید زرنگ باشد و همه جا برای خودش آشنا و پارتی پیدا کند.
تنها راه چاره در کشورهایی که حکومت های ظالم دارند این است که انقلاب اتفاق بیفتد و خون هایی که در یک انقلاب ریخته می شود بهایی است که برای تغییر باید پرداخت.
من و خدا، شما همه
کسانی که از من موفقتر هستند ضریب هوشی بالاتری هم دارند.
من اگر شانس داشتم که وضعم این نبود.
این عادلانه نیست که یک کارمند قدیمی با چندین سال سابقه خدمت بخاطر آمدن یک کارمند جوان که مهارتهای بیشتری دارد از کار بی کار شود.
این دنیا توسط گروهی قدرتمند و ثروتمند کنترل میشود و همه بدبختی ملت ها زیر سر آنان یا دست نشانده های آنهاست.
گر کسی در حق من بدی کند او را به خدا واگذار می کنم و میدانم کارما گریبانش را خواهد گرفت.
خیلی جای تعجب است اگر کودکی بسیار باهوش و ذکاوت از یک پدر و مادر بی سواد و سطح پایین شکل بگیرد.
کسی که در یک خانواده فقیر به دنیا آمده باشد نباید توقع داشته باشد سوپر میلیاردر شود
دوست دارم از خدا بپرسم هدفش از خلق این دنیای پر از بی عدالتی و خشم و بدبختی چه بود؟
وقتی میبینم کسی در طبیعت پلاستیک میریزد، دلم به حال زمین می سوزد و کاری هم از دستم بر نمی آید.
آدم باید روی روابط شریک عاطفی اش کنترل داشته باشد وگرنه احتمال دارد رابطه اش از هم بپاشد.
آدم نباید پایش را از گلیمش درازتر کند
اگر قانونگذاری دست من بود به کلاهبردارانی که حاصل دسترنج مردم بیچاره را با حقه بازی از چنگشان در می آورند، حکم حبس ابد میدادم
با اینکه میدانم برخی چیزهایی که مصرف میکنم برای بدنم مضر است اما چون لذتبخش است ترجیح میدهم همچنان مصرف کنم.
کسی که گوشش به حرف درست بدهکار نیست باید با زور متقاعدش کرد.
تقدیر انسان از زمانی که به دنیا می آید مشخص است
نیاز نیست همه جا حق تقدّم را در رانندگی رعایت کرد. من اگر خطر جریمه یا تصادف نباشد خودم را معطل نمیکنم و سریع رد می شوم
برایم سخت است یک ویدیو از خودم بگیرم و در مورد یکی از اعتقاداتم صحبت کنم و ویدیو را در شبکه های اجتماعی منتشر کنم.
اگر روشی باشد که از طریق آن بتوانم از قدرت های ماورایی مثل اجنه، طلسم و…. استفاده کنم، حتماً برای بدست آوردنش اقدام میکنم.
به نامزدهای انتخاباتی حق میدهم که یکدیگر را تخریب کنند، بالاخره انتخابات است. اگر تخریب نکنی رقبا تخریبت می کنند.
فرصت یکبار در خانه آدم را میزند، باید حواست باشد و سریع فرصت را بقاپی.
مادری که همسرش مشکل اخلاقی دارد و تحمّل رفتار او برایش سخت است بهتر است از خود گذشتگی کند و بخاطر بچه هایش به زندگی زناشویی ادامه دهد.
بازار یعنی رقابت، برای ماندن در بازار باید جنگید.
با این وضعیت آب و کود شیمیایی و هوای آلوده طبیعی است که دچار بیماری های مختلف شویم
من به هر قیمتی که شده به اهدافم رنگ واقعیت می بخشم.
چشم خوردن آفت موفقیت است و باعث میشود تلاشهای انسان در چشم به هم زدنی نابود شود.
به نظر من تسلط به مهارت های رزمی برای دفاع از خود لازم است.
رحم کردن کار آدم های ترسو و ضعیف است. اگر فرصتی پیدا کردی که دشمن یا رقیبت را نابود کنی باید سریعاً کار را تمام کنی.
اگر حالم خوب نباشد به زمین و زمان و هر کس که اطرافم باشد ناسزا میگویم.
آزمون سطوح کاتابولیک
سطح قربانی
برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شما بیشتر تمایل به تصمیم گیری در سطح قربانیان را دارد
سطوح جنگجو
برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه شما بیشتر تمایل به تصمیم گیری در سطح جنگجویان را دارد